Invit Management AB grundades under 2015 och ägs av medarbetarna. Vår gemensamma ambition är att driva ett lönsamt konsultföretag där vi själva vill arbeta under lång tid framöver.
Utifrån tidigare erfarenheter, på både små och stora konsultföretag har vi hittat en företagsmodell med:
Vi har nu en lönsam verksamhet i enlighet med våra ambitioner.
Medarbetare
Vi har en attraktiv lön- och belöningsmodell som i korthet innefattar:
Under året har Christan Göransson, Mattias Andrén och Johan Sandberg börjat som nya medarbetare. Samtliga har även valt att bli delägare.
Vi finns där bra medarbetare finns! Var finns du?
Kunder och uppdrag
Vi har höga ambitioner; för oss själva och för våra kunder. Vi vill i varje uppdrag vara bättre, mer innovativa och leverera mer nytta. Detta utvecklar oss och våra kunder.
Våra kunder 2016 var bl.a. Bodens Kommun, Borås Stad, Chalmers, Falkenbergs Kommun, Varbergs Kommun, Göteborgs Stad (Stadsbyggnadskontoret, Kretslopp och vatten, Trafikkontoret), Kristianstad kommun, Fellingsbro Folkhögskola, Jordbruksverket, Region Örebro, SMHI, VA-utveckling, Kristinehamns kommun, Transportstyrelsen och Örebro Kommun.
Samarbetsavtal och partners
Vi har samarbetsavtal med bl.a. Cybercom, Consid, E-work, Dfind, Mahomebee och Viati. Via våra partners har vi därmed tillgång till de viktigaste ramavtalen för våra kunder inom stat och kommun.
IT-konsulttjänster 2012 (kommuner, landsting, m.fl.)
IT-konsulttjänster Resurskonsulter (statliga myndigheter)
IT-konsulttjänster (Göteborg Stad och kringliggande kommuner)