Invit Management AB grundades under 2015 av David van Doorn, Dennis Bergström och Mikael Elmquist. Vår gemensamma ambition är att skapa ett konsultföretag där vi själva vill arbeta under lång tid framöver.
Efter tidigare erfarenheter, på både stora och små konsultföretag, baserat på bl.a.
Vi har under året lyckats bygga upp en verksamhet i enlighet med våra ambitioner. Detta har skett under god lönsamhet.
Medarbetare
Vi har under året tagit fram en attraktiv lön- och belöningsmodell som i korthet innefattar:
Under året har vi avtalat om tillsvidareanställning med Christan Göransson och Mattias Olgerfelt, samt om visstidsanställning med Ola Setterby och Per Linderholm. Vi har etablerat kontor i Göteborg och Örebro.
Kunder och uppdrag
Vi har höga ambitioner; för oss själva och för våra kunder. Vi vill i varje uppdrag vara bättre, mer innovativa och leverera mer nytta. Detta utvecklar oss och våra kunder. Vi är experter på verksamheter med geografisk IT och arbetar konkret med GIS och avancerad geodatahantering.
Våra kunder 2015 var bl.a. Bodens Kommun, Borås Stad, Chalmers, Varbergs Kommun, Göteborgs Stad, Göta Kanalbolaget, Region Örebro, SMHI, VA-utveckling, Viascan, Vätternrundan, Transportstyrelsen och Örebro Kommun.
Samarbetsavtal och partners
Under året har vi tecknat viktiga samarbetsavtal med Cybercom, Consid, E-work, Dfind, Mahomebee och Viati. Via våra partners har vi därmed tillgång till de viktigaste ramavtalen för våra kunder inom stat och kommun.
IT-konsulttjänster 2012 (kommuner, landsting, m.fl.)
IT-konsulttjänster Resurskonsulter (statliga myndigheter)
IT-konsulttjänster (Göteborg Stad och kringliggande kommuner)